Sneeuw
Pagina 1 van 1 • Deel •
Re: Sneeuw
Javascript. Al heb ik geen idee hoe je het in javascript moet maken, en persoonlijk kan zoiets best wat van je videokaart aan videogeheugen trekken als je het verkeerd doet.

Frostbite- Actief lid

-

Leeftijd: 22
Aantal berichten: 999

Je kan ook een bewegende background nemen. Dan sneeuwt het ook min of meer, maar dan is het niet zo hinderlijk met posten. 

Hunter- Nieuw lid

- Aantal berichten: 11

Frostbite schreef:Javascript. Al heb ik geen idee hoe je het in javascript moet maken, en persoonlijk kan zoiets best wat van je videokaart aan videogeheugen trekken als je het verkeerd doet.
is gemakkelijk op google te vinden,
Maar java script zou je dan in de index pagina moeten proppen, maar dat kan niet want dat ondersteunt immers geen javascript.
Etch3lion- Verbannen

- Aantal berichten: 271

Klopt etchillion, en in de template files van je forum gaat dat helaas ook niet echt geweldig. Dus het is een moeilijke taak om te volbrengen, maar het is wel mogelijk.

Frostbite- Actief lid

-

Leeftijd: 22
Aantal berichten: 999

inderdaad, maar dat is onmogelijk voor wrgames4, ik ken hem langer als vandaag en dat gaat hem niet lukken,
Etch3lion- Verbannen

maar ik heb de javastript al maar waar moet ik hem zetten?
wrgames4- Nieuw lid

- Aantal berichten: 14

etchilion schreef:inderdaad, maar dat is onmogelijk voor wrgames4, ik ken hem langer als vandaag en dat gaat hem niet lukken,
Gelieve dit soort opmerkingen niet hier meer te posten etchilion!
Vindt het erg onaardig overkomen, dus heb ik de reactie hierop van de topic starter even verwijdert.

slytherin78- Superactief lid

-

Leeftijd: 20
Aantal berichten: 1500
- Code:
<script src="http://s3.wordpress.com/wp-content/plugins/snow/snowstorm.js?ver=2" type="text/javascript"></script>
een simpele sneeuwscript

susie- Beheerder

-

Leeftijd: 29
Aantal berichten: 1377
Maar als je wilt doen dat het zeg maar sneeuwt op je hele forum en niet speciaal in een topic waar moet je die code dan plakken?
En trouwens die codes doen het bij mij nooit...
Chloeklein- Forumlid

- Aantal berichten: 41
Chloeklein schreef:Maar als je wilt doen dat het zeg maar sneeuwt op je hele forum en niet speciaal in een topic waar moet je die code dan plakken?
Op de index pagina,
Display
Generalities
indexpagina,
daar kan dat, Maar dat ondersteund geen javascript, en al die scripts zijn java script dus eigenlijk onmogelijk, tenzij je het in de CSS zet
Etch3lion- Verbannen

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: